MODA DLA AKTYWNYCH czyli odzież sportowa w Lidlu


Jak zapewne wiecie od dzisiaj w Lidlu można znaleźć (a raczej można było, bo na przykład u mnie w mieście praktycznie już niczego nie ma :D) odzież ze sportowej kolekcji dla aktywnych.  Na kilka rzeczy ‘czaiłam’ się już od tygodnia, dlatego dzisiejszego ranka poświęciłam się wstając o 7 i przed 8 udałam się tam z bojowym nastrojem i zapałem upolowania wypatrzonych wcześniej rzeczy. Swoją drogą określenie dzisiejszych zakupów polowaniem najlepiej ukazuje to, co się tam działo. Gdy podjechałam pod sklep ok. godziny 8 okazało się, że pod drzwiami czeka już jakieś 20/30 osób! Słyszałam kilka razy, że u mnie w mieście bardzo często jest takie szaleństwo jak wchodzi nowa oferta, ale nie sądziłam, że aż tak. Chociaż z drugiej strony jeśli jest taki szał na odzież sportową, to dobrze, bo oznaczałoby to, że coraz więcej osób zaczyna wprowadzać ruch w swoje życie ( o ile dresy te nie były kupowane w celu użytkowania ich na kanapie przed telewizorem). Tak czy siak, po wejściu do sklepu było ciężko dostać się do czegokolwiek, jednak jakimś cudem udało mi się kupić nawet więcej niż planowałam.

Moją (do dzisiaj skromną) kolekcję odzieży sportowej zasiliły dwie pary spodenek, trzy koszulki funkcyjne oraz buty do biegania. Ubrania są w pięknych, soczystych kolorach, przez co aż chce się ćwiczyć i je wypróbować. Co prawda w domu najlepiej mi się ćwiczy w topach, ale jednak do biegania te bluzki będą idealne. Buty były z kolei trochę spontanicznym zakupem, ponieważ obawiałam się, że rozmiar 40 okaże się za mały. Okazało się jednak, że buty były dobre, a jak już zobaczyłam je na swoich stopach, to nie chciałam ich ściągać :) Teraz pozostaje mi tylko ubrać je pewnego wieczoru i zobaczyć jak się w nich biega.

A jak było u Was, też kupiliście coś dla siebie? :)



18 komentarze:

  1. Rzeczy wyglądają na całkiem niezłej jakości. Szczególnie te spodenki mi się podobają, bo jeszcze takich nie mam w swojej garderobie a powinnam :)

    Powodzenia w blogowaniu :) Będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne łowy, chyba przy tych kolekcjach sportowych w Lidlu zawsze są takie tłumy ;) Ja się akurat w Lidlu w nic sportowego jeszcze nie zaopatrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenkowe love! I kolory koszulek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi niestety się nie udało się zakupić tego co chciałam w Lidlu czyli krótkich portek i bluzki, a szkoda :( Mam nadzieje, że w najbliższym czasie powtórzą akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety do Lidla mam dość daleko, w całkiem innym mieście, więc nie udało mi się nic dla siebie kupić...
    Daj znać jak się biega w tych butach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegałam dzisiaj i bardzo wygodne, jak na buty za taką cenę są świetne :)

      Usuń
  7. Niestety brak funduszy, a miałam ochotę na stanik i szare dresy...

    Ostrężyny to te 'macki' z kolcami :D same owoce to jerzyny bądź czernice ( w gwarze :D )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się okupiłaś :D Napisz jak Ci się sprawują te koszulki ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj testowałam i jestem bardzo zadowolona. Jak normalnie po bieganiu 10km miałam mokrą bluzkę, tak biegając w tej komfort jest o wiele większy, nie dość, że nie jestem mokra, to jeszcze odblaskowy kolor idealnie nadał się na bieganie po zmroku :)

      Usuń
  9. Ale piękne zdjęcia :) Spodenki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, ale piękne! ja mam lidla strasznie daleko, więc nawet nie szłam :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy!
    Uwilbiam aktywnych ludzi:-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie wszystko wykupili od samego rana

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodenki najlepsze :)
    Ja niestety Lidla mam daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo jaka szkoda przegapiłam :(, ale z ostatniej akcji mam różową koszulkę do biegania i sprawuje się całkiem dobrze. Od roku jestem też posiadaczką rowerowej koszulki lidlowej i mimo ciągłego prania trzyma się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odzież sportowa jest często przydatna :) Ja taką zamawiam tutaj https://www.ceneria.pl/ :) Porównywarka cen to świetna opcja. W ofercie możecie dostać m.in odzież do fitness ale i również sprzęt turystyczny oraz wiele innych produktów - i to wszystko w jednym miejscu, na ceneria.pl :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Praktyczna odzież sportowa :)

    OdpowiedzUsuń